Eventmanager WFC Big Brands Mike Cats: “Door de groei van online winkels is het voor de fysieke winkelier meer dan ooit een uitdaging om ook goed zichtbaar te zijn. De combinatie van een stenen winkel met online zichtbaarheid, is een solide basis voor groei. Uit recente cijfers van Gfk Shopping Tomorrow-rapport blijkt dat toch nog het meeste geld wordt verdiend in de fysieke winkel: 73 procent in 2019 versus 58 procent in 2018. Daarbij wordt het winkelgevoel, advies en het voelen van de stoffen genoemd als de grote voordelen. Sinds een aantal jaren zijn er minder mensen in de winkelstraten te vinden, maar er is ook positief nieuws, zo liet Bureau RMC recentelijk weten. Ondanks de afname van passanten, weten mensen wel beter wat ze zoeken. De meeste retailers zien de conversies en bonbedragen namelijk stijgen door de beter voorbereide shopper.”
“Trots ben ik op deze zevende editie van WFC Big Brands. Drie jaar geleden ben ik gestart met 30 stands en dat is nu verdubbeld. Deze editie zijn er bijna 60 stands verdeeld over twee hallen zijn we Europa’s grootste curvy B2B beurs. Met dit keer onder meer BESTSELLER en Zizzi, maar ook het voor Nederland nieuwe label Kitana by Rinascimento en voor het eerst het Nederlandse label YOEK. Twee keer per jaar is dit het moment voor ruim 100 curvy dames- en herenlabels en fashionagenten om hun nieuwste collecties te laten zien. Voor retailers en modeprofessionals uit binnen- en buitenland, is onze beurs-met dagelijks 6 modeshows en zondag na afloop een netwerkborrel-een moment van inspiratie én voor de inkoop van de nieuwe collecties.”
(beeld Kitana)
EXPOSANTEN & MERKEN WFC BIG BRANDS
Twins International Twister – Aafke de Boer Agenturen Plaisir Pamela Mann – Yoek Yoek Black Label White Label Portaits – AnZZ Artistic Jewelry AnZZ Artistic Jewelry – Cette Cette – Fabemza Magna Maella Zeffa – G-maxx Exxcellent – Bodewes Fashion Nör+ – Martens Fashion Group Alembika – Sensia Fashion Sensia Tence Inizia – Ton Mulder Agenturen D.555 Rockford Duke Clothing- MJ Fashion (Men) Redfield Kitaro Haupt KAM Jeans Brigg – MJ Fashion (Women) KJ Brand Donna day Serena malin Doris streich – Teddy Spa Kitana – Disismi Disismi – Fox Factor Jeans Fox Factor Jeans – JJ Footwear JJ Footwear – KAM Jeans LTD. KAM Jeans – Po-Zé Agenturen Verpass – BTX Group A/S Signature – BTX Group A/S Ciso – Successori Bernagozzi SRL Sophia Curvy Maxfort – Ilanka Grizas Luukaa – MAT Fashion – Monedas SA MAT Fashion – Only-M Only-M Donna Grande – Kompagniet Nederland Zhenzi Ze-Ze – Eric Rhee Mode Agenturen See you Adelina Textil Karnter Karin Glassmacher Gozzip / Nais – MB Fashion Studio Maxima Lindon Etage Zoey Ascari Handberg Stark – BF Jeans BF Jeans – Erik de Groot Agenturen Que No Secret Open End Vetono – Obermeyer Gmbh Blue Seven – Prisa Prisa – Koetlooking Agencies / G.A.Bi. SRL Donna Gi – Koetlooking Agencies Mona Lisa Loft Denmark Jorli Q’neel Godske Kirsten Krog That’s me – A-Department Elinette Miam Cocorose London – HS Modeagenturen / Angel Circle Chalou Siempre Piu Aprico Angel Circle – Brands by Philips & Fortuin Via Apia Due Frapp Relaxed by Toni- Brands by Philips & Fortuin Lonome – Big Fashion Brands Orientique – Big Fashion Brands Pont Neuf – RJ Bodywear RJ Bodywear – PlusBasics PlusBasics Dynamics Limited – Maxima Trends Ophilia- Marcel Elzenaar Agenturen ADIA Fashion Chrissize Miss Estetica Estetica – Bestseller ONLY Carmakoma Junarose Vero Moda Curve – Fashion Statements Zsiska Silk Route – Karmiini OY Aino- Buur Fashion Yesta Ivy Bella – Ball Group Wholesale APS Zizzi Zay Swim Devoted Active